«Педагогика және психология» кафедрасы
Кафедра құрамы
Психология ғылымдарының кандитаты, доцент м.а, "Педагогика және психология" кафедра меңгерішісі
Педагогика ғылымдарының магистрі
Педагогика ғылымдарының магистрі
Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент
Педагогика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы
Педагогика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы
Педагогика ғылымдарының магистрі
Педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы
магистр, аға оқытушы
Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент
Педагогика ғылымдарының кандидаты
магистр, аға оқытушы
пс.ғ.к, доцент
п.ғ.д., профессор
Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент
магистр, аға оқытушы
Педагогика ғылымдарының магистрі
Педагогика ғылымдарының магистрі
Ғылыми-зерттеу жұмыстары
Кафедраның ғылыми бағыты
2016-2021 жылдарға арналған жоба
Кафедраның ПОҚ қ.қ. жетекшілігімен "оқытушылар мен студенттерде эмоционалдық күйзелудің және психологиялық деструкциялардың алдын алу үшін психологиялық қызметті құру" (тіркеу №0116рк00449, жобаны іске асыру мерзімі 11.2016-07.2021 ж. ж.) ғылыми жобасымен жұмыс істейді.Н., корр-мүшесі.А. о. Шоманбаева. Ғылыми жобаны қаржыландыру университет есебінен жүргізіледі, қаржыландыру көлемі 5 жылға 11000 000 теңгені құрады. Шарттың сомасына зерттеу тобының құрамына кіретін оқытушылардың (7 адам-Шоманбаева а.о., Длимбетова Б. С., Байбекова М. М., Сенова Ю. с., Рахимов Б. Ф., Ешенкулова Э. Б., Бажан Т.) орындалған жұмыс көлемі үшін жалақы және жобаны орындауға байланысты шығыс материалдары енгізілген.

Педагогика және психология кафедрасының оқу-әдістемелік жұмыстары
Педагогика және психология кафедрасының оқу-әдістемелік қызметі
5В010500 «Дефектология» мамандығы студенттерінің білімді және қажетті құзыреттілікті өз бетінше игеру кезінде белсенділігін қамтамасыз ету үшін «Педагогика және психология» кафедрасының оқытушылары оқытудың әр түрлі әдістері мен формаларын қолданады. Интерактивті технологияларды кеңінен қолдану сабақ тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі кафедрада және факультет кеңесінде, ОӘК отырыстарында талқыланады. Оқу үрдісінде инновациялық технологияларды қолдану дамыған материалдық-техникалық базаға негізделген, оны жетілдіру уақыт талабына сәйкес үнемі жүргізіліп отырады.

Педагогика және психология кафедрасының әлеуметтік-тәрбие жұмыстары
"Инклюзивное образование: равные возможности для всех»
20.02.2020 ж Педагогика және психология мамандығының 1-курс 101-91,92 студенттері және топ кураторы Талипова Ф.О. Шымкент қаласынжа орналасқан Саяси құғын-сүргін құрбандары мұражайында барды. Ол жақта студенттер Саяси құғын-сүргін құрбандары мен Алаш жұртының зиялылары мен танысып, сондай-ақ ол жақтағы экспонаттармен саяси құғын -сүргін құрбандарының портреттен құралған галереясымен соңында деректі фильм көріп қайтты. Саяси құғын-сургін құрбандары болған музейдегі қазақ зиялылары мен олардан қалған мұралар жас ұрпақты рухта тәрбиелеудегі маңызы мен мәні ерекше екенінде дау жоқ. Қазақ зиялыларының педагогикалық идеялары арқылы жастарды ұлттық құндылықтарды қастерлеуге, өз елінің тарихын құрметтеуге елжандылық қасиетін қалыптастыруда септіг мол болып табылады.

15.02 2021 ж. п.ғ.д., профессор З.А.Мовкебаева «Инклюзивное образование в вузе» тақырыбында оқу-әдістемелік онлайн-семинар өтті.
25.02.2021 жылы Шымкент қаласы білім басқармасының «Tech For All» «Tech For Shymkent» жас мамандар экспериментік пилоттық қысқа мерзімді жобасы «Кәсіби дамудың негізі мен психологиясы» тақырыбында дебат турнирі өткізілуде. 5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығының 4 –курстық озық студенттері дебатқа дайындалу барысында.

25.02.2021ж Шымкент қаласы білім басқармасы әдістемелік орталықтың «Tech For All»-«Tech For Shymkent» жас мамандар эксперименттік пилоттық қысқа мерзімді жобасы аясында болашақ педагогтердің өзін-өзі кәсіби даму механизмдерін қалыптастыруға, өз қабілеті бойынша даму бағыттарын ұштауға және болашақ педагог мамандығына бағыттау, бірлескен кешенді жоспар негізінде олқылықтарды жою және білім сапасын арттыру мақсатында «Кәсіби дамудың негізі мен психологиясы» тақырыбында жоғары оқу орындарының студентері арасында дебаттық турнир өткізді.

Бекітілген ережеге сәйкес студенттер елдегі қазіргі жағдайды талдау және қоғамдық талқылау арқылы жастардың саяси белсенділігі мен азаматтық жағдайын арттыру, білім алушылардың жалпы мәдени ой өрісін кеңейту, студенттер арасындағы академиялық білім деңгейін көтеру, білім алушылардың шешендік сөйлеу өнері, дағдыларын және сендіру әдістерін қалыптастыру, зияткерлік,шығармашлық қабілеттерін, зерттеу, ұйымдастыру дағдыларын,коммуникативтік біліктерін дамыту бағытында жұмыстар көрсетті.

Дебатқа 10 команда қатысты. Турнир 3 кезеңде өткізілді.«Қыран тобы», «Мейірім», «Жібек жолы», «Ерекше», «Алау», «Шебер», «Самға», «Асыл» , «Іскер», «Достық» топтары сайысқа түсті.

Нәтижесінде, турнир жеңімпаздарына төрешілердің шешіміне сәйкес төмендегідей дипломдар табыс етіледі.

SILKWAY Халықаралық Университетінен «Жібек жолы» тобынан оппозиция лидері Г.М.Мұтахан «Үздік оратор», К.Н.Мұрат «Креативті ойшыл», номинацияларын жеңіп алды.

SILKWAY Халықаралық Университетінен «Асыл» тобы үкімет мүшесі З.Сапар «Креативті ойшыл» номинациясын ие болды.

«Педагогика және психология» Білім беру Бағдарламасының 2 курс студенттері педагогикалық практика кезінде Пушкин атындағы №1 мектеп-гимназиясының 3-сынып оқушыларымен «Қалай бақытты болу керек?» тақырыбында онлайн-конференция форматында ашық сабақ өткізді. Сабақ барысында оқушылар сабаққа белсенді қатысып, студенттердің сұрақтарына белсенді жауап берді.

Педагогика және психология кафедрасының педагогикалық практикасы
2019-2020 оқу жылының ІІ жарты жылдығының 06.01-07.02.2020 жж аралығында Дефектология мамандығы 105-71 топ студенттері "Педагогика және психология" кафедрасының магистр оқытушысы Мықтыбекқызы Гулнурдың жетекшілігімен №2 Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектеп интернатында және №11 Навои атындағы жалпы орта білім беретін мектебінде педагогикалық практикасының есебін өткізіп және студенттер практикадан жинаған тәжірибесімен бөлісті. Практика барысында студенттер инновациялық технология әдістерін қолданды.
"Педагогика және психология" және "Дефектология" Білім беру Бағдарламаларының 2, 3, 4 курс студенттерінің педагогикалық практикасы болашақ мамандардың теориялық даярлығын практикалық тәжірибемен ұштастыруды қамтамасыз етеді.
2 курс – Психологиялық-педагогикалық практика 8.02.2021 – 19.02.2021
3 курс – Педагогикалық практика 18.01.2021 – 26.02.2021
4 курс – Өндірістік практика 25.01.2021-02.04.2021
Педагогика және психология кафедрасының педагогикалық практикасы

Кәсіби оқу бағдарламасын 5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығы бойынша Кәсіптік тәжірибе міндетті компоненті болып табылады және теориялық білімді бекіту және Тәжірибелік дағдыларды бағытталып алынған. Игеру үдерісінде БББ студенттері оқу, педагогикалық-өндірістік тәжірибеден өтеді.
Оқу тәжірибесінің мақсаты:
  • студенттердің алғашқы кәсіптік білімдерін білім алуы, бекіту, дамыту және жетілдіру, бастапқы теориялық алған білімдерін оқу процесінде 1 және 2 курстарында жетілдіру;
  • кәсіби дағдылар меңгеру мен белгілі бір траекторияны оқытумамандануы бойынша меңгеру;
  • негізгі бағыттарын талдау, психолог іс-әрекетінің нысандары мен әдістері; мектептерде, колледждерде, басқа да білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайларында студенттердің психологиялық бейімдеулуі;
  • психолог тәжірибесінде кәсіби этиканы қалыптастыру болып табылады.
Бір апта ішінде көрсетілген мақсаттарға қол жеткізу үшін бюджеттен 2 кредит меңгеріледі.
Педагогикалық және өндірістік тәжірибенің мақсаты:
-бекіту және тереңдету, психология саласындатеориялық білімдерін терңдету, кәсіби құзыреттілігін тұрақты қалыптастыру, қабілетін, өз бетімен бейімделуді қалыптастыру,қойылған міндеттер сапалы орындаумен шешімдерге негіздеме беруді үйрену, эмпирикалық материалды жинауды дайындау, бітіруші біліктілік жұмысын жазу, кәсіби шығармашалыққа, жандандыруды нығайту.

Сондай-ақ, траекториялық оқыту сапасын жақсарту бойынша тәжірибелік дағдысын меңгеру, психология саласында еңбек тәжірибесін меңгеру. 4 апталық педагогикалық тәжірибені өтуге 4 кредит берілген, сонымен қатар 10 апталық өндірістік тәжірибеден өтуге 4 кредит берілген.
Оқу, педагогикалық және өндірістік практиканың базалары болып:
  • Евразия тәжірибелік психология және психотерапия институты;
  • Назарбаев атындағы зияткерлік мектеп;
  • «Energy» психологиялық орталық;
  • Оңтүстік Қазақстан педагогикалық колледжі;
  • ЖШС «Білікті маман»
Кафедра отырыстарында кәсіптік тәжірибе бағдарламасы (оқу, педагогикалық және өндірістік) талқылау нысанасы болып табылады.
Тәжірибе базалары білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес. Іс-тәжірибе жетекшілері кафедраның тәжірибелі оқытушылары мен ұйымдарының өкілдері тағайындалады. Тәжірибені ұйымдастыру белгіленген конференция өткізуді қарастырады, іс-тәжірибе базасымен танысу, тәжірибе жетекшілерін анықтау, тәжірибе базасының есептік құжаттамаларды жасау. Іс-тәжірибеден нәтижелері факультет деканының өкімімен арнайы құрылатын комиссия құрамымен қарастырылады және ол хаттамаларында, тәжірибе жетекшілерінің күнделіктерінде, тәжірибе жетекшілерінің пікірлер, ведомостарында және сынақ кітапшаларында көрсетіледі.

Бағдарлама мақсаттарының динамикасын растауоның мазмұнын элективті пәндердің беру тізбесін айқындауға қатысатын аймақтағы жұмыс берушілермен келісіледі, тәжірибе базаларының тағайындау, түлектердің қорытынды бағалары болып табылады. Нормативті-құқықтық құжаттардың жұмысдағдыларын, психологиялық әдістемелер, психологиялық тренингтер өткізу, педагогикалық жағдай мен міндеттеріншешу, кеңес беру өткізу және студенттердің кәсіптік тәжірибеден өту кезінде психодиагностика өткізетін; жалпы білім беретін мектептер мен лицеии, гимназия, Евразия тәжірибелік психология мен психотерапия институты, Назарбаевтың атындағы мектептері, психологиялық орталықтар: «Energy», Оңтүстік Қазақстан педагогикалық колледжі, ЖШС «Білікті маман тәжірибеден өту базалары.

Сонымен қатар, жыл бойы үшінші және төртінші курс студенттерін педагогикалық қызметке орналастыруға болашақ жұмыс орнын анықтау үшін оқу орындарының басшыларымен тікелей байланыс орнатылып, ықпал етіледі. Мысалы, Өндірістік практикадан өткен соң Оңтүстік Қазақстан педагогикалық колледжінде Г. Фазилова, ОҚО, Төлеби ауданы №2 балалар үйіне Б. Остемирова психолог маманы ретінде, ОҚО, Төлеби ауданындағы «Мейір-бейс» медициналық колледжі педагогика-психология пәнінің оқытушысы болып M.A.Таласова жұмысқа орналасты.
«Педагогика және психология» кафедрасының ПОҚ біліктілігін арттыру

Мастер-класс «Эмоционалды шаршауды - баптау»
«5В010300 -« Педагогика және психология »және« 5В010500 - «Дефектология» мамандықтарының оқытушылары мен студенттері Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университетінің Педагогикалық факультетінің «Педагогика және психология» кафедрасы мен Республикалық орталықтың ұйымдастыруымен «Эмоционалды шаршау - сергектік» тақырыбында өткен мастер-класс семинарына қатысты. «Энергия» психологиялық-педагогикалық дамуы.
Семинарды психолог-кинезиолог, герантопсихолог, Қазақстан Республикасының «Болашақ» халықаралық стипендиялық бағдарламасының ғалымы, қазақ психологиялық қоғамының вице-президенті, доктор PhD профессор Эльшибаева К.Г.

Тренинг барысында оқытушылар мен студенттер көптеген сұрақтарға жауап ала алды. Семинар соңында тренингке қатысушылар алған әсерлерімен бөлісіп, сертификаттар алды.

ПОҚ жетістіктері

«Педагогика және психология» кафедрасының меңгерушісі, психология ғылымдарының кандидаты Байбекова Мадина Махмудхановна Жансүгіров атындағы Жетісу университетінің жанынан ашылған 6D010200-Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі, 6D010300-Педагогика және психология, 6D010900-Математика мамандықтары бойынша докторлық диссертацияларды қорғау жөніндегі диссертациялық кеңестің мүшесі ретінде тағайындалды.
Студенттердің жетістіктері

«Педагогика және психология» Білім беру Бағдарламасының 2 курс студенті Жахангер Айаулым «Ұстаз тілегі» Республикалық ғылыми әдістемелік орталығымен ұйымдастырылған «Психология» Блиц-турниріне қатысып, 1 дәрежелі дипломмен марапатталды.
5В010500 – «Дефектология» мамандығының 3-курс 105-83р тобының студенттері №28 коррекциялық бала-бақшада педагогикалық іс-тәжірибеден өту барысында, студенттер жақсы көзге түсіп, оқу-тәрбие үдерісіндегі іс-тәжірибе алмасу жүйесі бойынша теориялық білімінің тереңдігімен ерекшеленгені үшін коррекциялық бала-бақша ұжымы жағынан алғыс хатпен марапатталды.
Студенттердің жетістіктері

2021 жылы қаңтар айында Нұр-Сұлтан қаласында «Дефектология» ББ-сы 120-01 тобының 1-курс студенті Ұлбосын Қайтпасқызы Асанова Қазақстан Республикасы Парламентінің Мәжілісі мен маслихаттар депутаттарының сайлауында белсенділік танытып, "Nur Oran" партиясының айқын басымдықпен жеңіске жетуіне қосқан үлесі үшін елбасының алғыс хатымен марапатталды. Тәуелсіздігіміздің 30 жылдығына қарсаңында нұротандықтардың ел азаматтарымен бірлесе қол жеткізген бұл жеңісінің халқымыздың бірлігі мен мемлекетіміздің орнықты дамуы үшін маңызы ерекше.
Made on
Tilda